Wednesday, August 29, 2007

Close Shave & Long Haul~

part 1 - close shave.

kuar g dinner tadi 2x aku hampir accident. sekali nk bertembung kereta yg tgh reverse while aku pun reverse.naseb baek nabe n mang sempat jerit suro brake.if not ASSALAMUALAIKUM laaa...huhuhuhu..
tapak kejadian: depan bank islam taman maju.

2nd punya insiden hmpr berlanggar dgn kereta depan yg terpaksa brake mengejut sebab ade trailer xlepas nk masuk turn.punyelaa sengal nye...aku membrake emergency smp tayar bny SCREEECH!!!! (xde ABS la katakan)
tapak kejadian: lepas traffic light UTP.

alhamdulillah xde ape2 yg berlaku tadi sbb aku msh bole engupdate blog neh..huhuhuh~



part 2 - long haul.

Esaimen Process Plant Design yg due esok baru tgk mlm ni.(keje last minit lagi farizz??!!) soalan dia simple aje tp kerana co-relation yg diberikan dlm slide adalah silap maka jadikla kes effeciency more than 1 (gile hebat distillation column tu smp effeciency dia lebey 1). Setelah merujuk sifu2 dan buku teks yg monokrom itu segala permasalahan dapat diselesaikan. trima kaseh byk yg xterhingga kepada deyna dan atek kerana membantu dlm menyiapkan so called 2nd assignment neh. sekarang sudah ngantok n mau tido...waaaa..NYTE~

3 comments:

Dayana said...

aku so-called tido je mlm tadi. Kelas kol 8am!

ko ponteng!

X(

Fariz Azhar said...

hahaha..nak wat cmne terlepas bas~

zliah said...

oihh kong.drive ati2.
haha aku ingt lagi pacek pnah kate dulu tgn ko terketar pegang stereng nk drive :p
kekekeke