Sunday, August 26, 2007

Convofair 2007 kembali lagi~

Wah...lama gile xupdate kan??berapa bulan dah...mmg xleh thn..bkn hape, just xde masa nk update.busy ngn macam2 benda...laenla mcm encikpundak, ade je masa dia nk update blog dia tuh...mn ntah dia jumpa masa tu...gali2 tanah pastu dpt kot..kalu la gali tanah dpt jumpa masa kn best...mmg aku gali je tanah tu...tpp, gali2 neh buang masa gak kn...dari aku gali baek aku wat bnd2 yg lebih berfaedah...mcm...update blog ni ke...HAHAHAHAHA

well...skrg ni musim sakit..rmi mmbr2 aku yg xsehat.batokla,selesema la,demam laa.and for me, aku skrg adela batok2 sket.batok2 ayam org tua2 kata...mcm ayam batok..alaa..xkn xpnh dgr ayam batok..hikhik..tg lps zohor kt kampung2 nnt mst dgr ayam batok...siyes xtipu.

kat UTP skrg tgh giat convofair.tahun neh 4 hari tau...bese2nye 3hari je.ni kes sbb mahathir xdpt dtg ari ahad, so ari senin laa baru dia dpt bagi scroll kat abg2 n kakak2 yg dh grad tuh.maka olehnye,convofair juga dibuat smp ari senin.ngaaa~ (makin lama convofair makin byk ler duit yg mengalir keluar).well, as usual everytime convofair je mst hujan (ni kes ade Rakan kita yg mintak hujan spjg minggu konon xmo konsert berlangsung). so, apelagi...membajak sawah laa seperti biasa.seluar jeans aku mmg terpaksa berkorban la demi utk aku mengalas perut di convosquare.sian btol sluar jeans aku terpaksa bersusah payah mengharung lecak n selut (dahla bau taik lembu) demi utk tuannye mengalas perut yg besar ini.dari segi gerai, aku rs tahun ni best coz ade pizzahut besides gerai2 yg wajib ada ketika convofair seperti ayam golek madu n a&w. xdilupakan jugak pada tahun ni, ramai member2 aku juga menceburkan diri dalam bidang bisnes di tapak konvo. salman,hayy,alan n rakan2 menceburkan diri dalam bidang ice-blended. the taste mmg leh tahan jgk lagi2 salman yg buat..hahahaha..ade cappucino, chocolate n vanilla. mmg xmiss pny la singgah kat gerai derang neh (di samping menunggu masa utk pau). xlupa jugak kpd geng2 chemy (fiera,faid,cj,ayin,ieja,deyna,suzi,aini dan lain2) yg sgt bertungkus-lumus utk menjayakan booth mereka.nasik lemak kukus derang mmmg ade klas...rs skali nak lagi tuh.mmg best la!!!jom datang kawan2...lawat booth mereka and sapotla member2 kita tuh...

another most memorable moment was watching RAMLI SARIP live yesterday.PAK RAMLI mmg rock habes...dgn suaranye yg serak2 basah mmg memukau setiap kami yg hadir.to my amazement,cina pun layan sing along lagu PAK RAMLI neh...menunjukkan betapa hebatnye papa rock kita neh.wpun tali gtar beliau putus ketika lagu pertama lagi, dia tetap cool n kata "kita org Malaysia xleh mudah patah semangat,biar patah tulang jgn patah semangat!!!"5 lagu mlm smlm rs mcm xcukup je n sedihnye sorakan en core kami xdilayan oleh PAK RAMLI tp menamatkan show mlm tu dgn laungan 3x MERDEKA!!!! yeah~ i like it so much... mlm ni Adam AF2 dtg...y Adam???adess...xleh ke prg len mcm Jay Jay or Adibah Noor(eh, Rakan sy kata pompuan xleh atas stage..hikhik).well, tgkla ape jadi mlm ni..dak2 pompuan mst suka Adam dtg...ah ha xtau!!!!isk2... well, kita tunggu~


3 comments:

Anonymous said...

weit .. part gali2 tanah cr masa tuh .. lawak pe tu wei .. W ~ ..

aku xsmpt makan ayamas .. jom rame2 gi makan ayamas jom .. tapau .. gi lubuk timah ..

persoalannye ..
brani ke tak berani gi lubuk timah?

Dayana said...

haha!!
thanks a lot for the support!
tahun depan kalo ada rezeki boleh support lagi..!

:)

Anonymous said...

weh "rakan" yang kau mention tu mat-mat surau ya?haha.