Thursday, November 20, 2008

Lama Lagi Ke???

haih~

rasa mcm lama pulak exam week kali ni...

bukan ape...

aku amek 5 paper je...

tapi, sampai 3 minggu kena tunggu baru abes...

dah last week of exam week dah tu...

Nabil habis paper dia hari ni...

kira merdeka laaa tu...

siap nak blanje KFC lagi...

aku kalu makan free memang xtolak....hahaha~

time 1st week aritu, kira packed gak laa jadual aku...

isnin: malaysian studies (penat menulis)
selasa: environmental law (kena tarik telinga ngn Dr. Shark...hahaha)
khamis: operations management (soklan byk mcm past years...wee~)


see...mcm crammed gak laa kan jadual...

pastu dia bagi aku rehat lebih seminggu...

next papers as follows:

isnin: international business
selasa: french

nak jugak sebelah² tuh... haih~~

sabo jela...

gap seminggu lebey ni memalaskan aku...

aku ni dahlaa byk elemen M...

gap yg lama mengreaktifkan lagi laa elemen² tersebut...

can't wait for the exam to over so that i can concentrate on my FYP (sori Dr. Zila for keeping quite for sometimes~~)

No comments: