Friday, June 1, 2007

::1 minggu cuti::

fuhh!!! arini leh kata genap la seminggu aku menamatkan semester jan'07. huhuhu..dh masuk third year dah rupanye.lagi 2tahun blajar then dpt degree pastu kerje.pas kerje nak watpelak eh??huhuhu...

ari isnin aritu g UKM tgk Robocon. UTP gagal melangkah ke peringkat akhir walaupun menghantar 3 team. cian gak mereka² ni. xpela,maybe ade la tu salah dimana² kan? ehehe...next year cuba lagi.tiap² tahun ade robocon ni.ahahahaha...

pastu semalam ari khamis ade org dtg amek gmbr umah. umah aku jadi wakil untuk Laman Sanur for TTDI development masuk pertandingan developers. cayalah...umah aku gak jadi pilihan...dhla bagitau last minit, mau xgelabah mengemas.tgh2 breakfast tiba² mama gtau ade org nk dtg amek gambar. seb baek emergency response kami sume sentiasa berada di tahap bersedia. syukur org² TTDI satisfied dgn our house.huhuhu...

and semalam gak adalah hari mama masak². mcm² dia masak semalam. yelakan, amy dh nak masuk kolej..bykla bnd yang mak datin tu mintak..hahahaha..jgn marah amy,nnt tua... well, good for her to ask bcoz akupun dapat makan skali..ngeee. smlm mama masak pulut mangga, masak lemak ketam n ketupat palas. uhhh...sedap btol....

arini aku melangut je kat umah coz amy mama n eela pegi KL.amy nak amek result medical check up dia.bangun pun lambat td so decide xmo ikut.ahahaha... esok aku dah nak 21tahun.. ades...pantas btol masa berlalu....


No comments: