Thursday, June 7, 2007

::Sayur-sayuran di Ampang Bowl Flamingo::

"STRIKE!!!" (X)
"SPARE!!!"(/)
"
SPLIT!!!"(S)

"GUTTER BALL!!!!!!!!!"(????)

Aku gi maen bowling aritu kat Hotel Flamingo Ampang. Saje xde keje nak buat n alip lak leh
tiba² ajak.aku on je la. ahli² bowling pada hari tu is aku, alip, fasyan and ieja. nak ajak ramai lagik tp bole plak otak jam xhingat nk ajak sape.4 org sudey...

seperti yang dijanji kan kami berempat bergerak la ke Ampang setelah mengangkut alip dari rumah beliau. kami bercadang nak main 4 game..wahh..mau pancit gitu tp aku tabahkan hati. dhla lama xbersukan kan, tiba2 lenjan 4 game tros...akibatnye, smp arini sengal²...gile tua weihh...

out of 4games, aku 3 game jadi sayur...ieja pun menang ngan aku..walaupun kita satu team kn ieja kn???ahahha...team aku pun kalah...mana aci, fasyan ngn alip sa
tu team...dua² hebat..ieja maen pun bley tahan jgk...kena maen slalu ni baru bley challenge fasyan..ahahahaha...

coz xde sape bwk kamera, maka xdela detik2 indah disana...uhh.. chioW~


gambar lama ni..saje je

No comments: