Saturday, March 29, 2008

Hurmmm....

aku, satu ketika dahulu mengamalkan heavy editing dalam setiap foto yg ku ambil.

satu hari aku fikirkan yang fotografi conventional adalah lebih mencabar.

setiap komposisi adalah asli dan kita akan berusaha utk dapat yg terbaik.

aku jatuh cinta.

tapi itu bkn bermakna aku tinggalkan heavy editing teros.

hanya kurangkan sedikit.

tiba2...

aku terfikir utk mengimbangkan sekaligus kedua²nya.

bukan apa, aku dapati heavy edited picture ni ada UMMPH nye tersendiri.

aku teruja...kepada kedua²nya...

aku mahu seiring dan sejalan, selagi diri ini mampu....

aku baru bermula kembali, jadi hny sedikit hasil seni yg aku mampu buat.

itupun jika kalian mahu panggil itu hasil seni...

aku xkesah....

hutang tag aku masih blom berbayar...demmm.....

No comments: