Monday, October 6, 2008

Mini Gathering

baru² ini beberapa org rakan bertanya, "Kong, ko x open ke tahun ni?"
maaflaa kawan², kekangan masa,tenaga dsb mengehadkan aku utk mengopen rumah aku tahun ini...
nah aku bawakan small mini-gathering...
last minute preparation...
maaflaa mana² yang aku terlepas jemput tempoh hari...
bukan kalian tidak penting...
aku sebagai manusia, seorang insan yg lalai xpernah terlepas melakukan kesilapan...
MAAF sekali lagi~
___________________________________________________________

1st time aku panggil kalian makan² ke rumah aku....
selepas 3 tahun ye??
kebetulan pula hari ini aku lone ranger di rumah...
adik² pergi menuntut ilmu...
ayah berkerja mencari rezeki...
mama pula sibuk di Kuala Lumpur ibu negeri...
menu aku gaya urban ye (bukan gadis urban yg. memakai seluar 3-suku dgn kamera dslr tergantung dileher sambil terlompat² di gig)
aku menerapkan nilai fusion dlm hidangan aku...
a fusion of east & west...(aku tau skrg musim raya....persetankan!)
bihun goreng
meatball stew with bread
domino's pizza
aneka kek & buah
air oren sunquick

sungguh bujang & urban kn??
iyelaa...itu saja yg termampu...
aku seorang sahaja dirumah...
semua aku sediakan sendiri...
hebatkah??mmg hebat...(bihun & meatball mama yg sediakan...tq mama)
its not the foods dat matter bukan?
aku harap kalian kenyang...huahahaha....
penat aku berbicara...
biarlah gambar pula yg berkata²

tetamu terawal hari ini...

bihun je bang??

di dapur pun mau posing....hahaha

sedikitnye juadah...maaf ye...

masing² sgt suka lensa kamera...ouh ye, ade seorang melayu sejati

pundak bz dgn lensa hari ini...nasib baek ada juga gmbr beliau...

star of today...alan dari kumpulan saujana~ lunak suara beliau!

duet sambil bergaya....alip & kak su

satu pasangan sibuk berkaraoke, satu pasangan lagi sibuk menghabiskan buah oren

finishing move to finish off all the foods

TQVM again for coming...
maaf skali lagi kalau ada ape² kekurangan...
harap kalian tidak serik mau bertandang lagi...

p/s: nanti kita anjurkan sesi karaoke lagi ye???seronok dgr kalian menyanyi
liputan lanjut sila ke sini

2 comments:

mrfusyi said...

wah, aku kelihatan girang dan tembam. aku salahkan makanan raya, perlu bersenam pabila pulang ke UTP nanti.

;p

Fariz Azhar said...

kita serupa....mari squash!