Saturday, April 25, 2009

C'est La Vie


lately xde idea nak update ape

tapi nak update jugak

biarlaaa on my daily life pun

oh ya... aku dah tidak di "barred" from taking the final exam (refer: last post)

aku dah setelkan my summons and i got my slip

and of course with the penalties for the late collection

aku malas nak bising-bising because for me dapat sit for exam is good enough

tadi pagi aku ada test air pollution engineering

tapi malangnye aku xsempat nak study satu benda pun coz busy dengan design equipment for my EDC plant

lebih malang lagi apabila design tu tak berjaya disiapkan dan SV aku setuju nak accept our submission this coming monday

i should have just studied APE i guess

tapi kurang malang apabila soalan-soalan test adalah boleh-handle-lagi punya kategori

ditambah pula dengan hint dan pertolongan yang menarik dari Dr. Lau

TQVM DR. LAU

plan ke Cameron Highlands bersama classmate environment adalah batal kerana ramai yang tak boleh hadir

don't worry harith, aku yakin kita akan spend masa together gak kat sana nanti

kau kena yakin jugak!!!

lagi satu benda menarik aku leh update...

aku berjaya makan belut

muahahaha

itupun setelah 3x aku ambek plate sushi tu and letak balik sebab betapa tingginya perasaan skeptical aku terhadap belut

my cute lil'sis eela yang give me courage to do so

she tried first, then i follow suit

the taste???

lu pikirla sendiri!!!!

not bad actually

just don't imagine the shape of the belut when u eat it

eela dan unagi

ohhh aku sungguh merapu hari ini

maaflaa mengambil masa kalian membaca post aku yang tiada faedah ini

3 comments:

ZirCon gurL said...

aku mmg slalu imajin bukan2 klu sebut psl belut
1st time try dlu faid bg, tp dia xbgtau yg tu belut
dh abis telan br dia bgtau.sungguh ku nak muntah!!!
tp sebabkan sushi king bonanza aritu, aku amek je sbb yg harganya plg mahal pn jadi rm2!!!
tu courage aku utk mkn unagi!haha~

h a r i t h said...

cehhh baru belut..belut paprik belut goreng pun sedap..balik KB helo a member lps tu nk g mkn tempat best2 x d hal a..

make sure the trip to cameron highland jadi..kesian zahid..hehe

Unknown said...

unagi laa best hehe. ala rasa macam ikan biasa je belut tu. not bad at all.