Sunday, July 5, 2009

Perihal Awan Tinggi & Suara Emas

Semalam saya berpeluang ke awan tinggi sekali lagi

Minggu ini saja, dah dua kali ke awan tinggi

Kali ini memang betul-betul tinggi

Perlukan kenderaan berkabel untuk sampai ke puncak

Saya ke Kota Keriangan bersama rakan sekerja untuk Family Day

I prefer to call it as an Outing sebab its more to it

Whatever lah...yang penting we had FUN

Saya tiada banyak gambar kerana kami ada Encik Fotografer

Di dalam Genting Skyway

Di puncak
----------------------------------------

Sampai saja dari Kota Keriangan, saya bergegas pula ke Dewan Sivik PJ untuk Pertandingan Suara Emas

Dah berjanji dengan rakan untuk berikan sokongan

Tidak mahu nanti saya diberi muncung yang boleh disangkut baldi kerana merajuk

Memang berbaloi saya bergegas dan sesat-sesat kerana peserta pada malam itu memang menakjubkan

Meremang bulu roma, baik peserta lelaki mahupun perempuan

Juri-juri professional juga sangat berkaliber

Siti Hajar, Salmiah Hasan dan Aidid Alfian

Memang pertandingan Golden Voice of PJ ini bukan calang-calang

Hasil vokal dan persembahan yang mantap menerusi lagu Cahaya dan lagu yang saya tidak ingat tajuknya,

Saudari Ilyani aka Yanot berjaya meraih tempat ke-3

TAHNIAH!!! dan TERIMA KASIH!!! kepada yang hadir