Sunday, August 30, 2009

Ikan Mati...

Pagi tadi saya & Ayah gardening

Nasib baik cuaca redup

Jadi takde laa penat sangat walaupun puasa (saya puasa tau!!)

Sedang nak rejuvenate pokok keladi dalam kolam ikan, kami ternampak tulang ikan

Cari-cari ikan rupanya ada yang tak cukup

Memang sah...ikan tu MATI

Sampai dah tinggal tulang dah

Bukan seekor...tapi 3 ekor...

Warna putih 2 ekor and warna putih oren seekor

Sebab kematian masih menjadi misteri

Pergaduhan kah?

Tidak cukup makan kah?

Tapi apa yang penting, saya kecewa...

Tinggal rangka...seekor tu macam baru lagi...haih~

4 comments:

The Rhymeweaver said...

weh ini makhluk asing yg kerkah ikan ko ni, aku nampak dah petanda2 nya

Si Gedung Gedang said...

ee seram.

pindah rumah cepat kong!!

The A said...

shitfire dawg,kematian paling menngerikan.kepala still intact sialllllllllll!ada menda makan ni.licin lak tu.

nUrHiDaYaH said...

uwaaa~
gerunnye tgk..
biase tgk tulang ikan yg lps goreng tu..
ni real nye.gile r!!!