Sunday, December 14, 2008

Cartoon-me



pernah dikarikaturkan??
aku dapatkan lukisan diri aku ini time kt Rantai smlm...
mula2 mcm takot gak...
yela dok fikirkan canelaaa kartunis ni nak gmbrkan aku...
tp at last hasil dia not bad laaa...
tang mata tu je mcm slack sket...
versi asal itam putih je...
i took some effort to color it using Photoshop...
layan~~

8 comments:

ChErRynEsS said...

ah kong~!!
x knal la pic dikarikatur.. :P
lain je.. mcm lagi encem kartun tuh..

::Fariz Kongz:: said...

hahaha..yeke sherry??
wpun kartun tu lagi hensem, me is still hensem gak laa ek??hahaha...

encikpundak said...

tak sama aa kong.. siyes.. lain gle.. brape rm ko buat ni?

:: Fariz Azhar:: said...

RM5 je...kira murah laa tuh... ko berminat ke nk lukis aku pundak???hahaha

encikpundak said...

ako dlu bleh aa lukis karikatur. skrg tatau aa bleh ke tak lama tak mlukis hahaha

ZirCon gurL said...

stuju dgn en. pundak..siyes laen muka ko!
tp seb baik rm5 je.hehe~

nymphet said...

u have cherry pink lipstick on...very pretty boy ah youuu

RoSe N' ChOc said...

laen beb muke ko yg telah dikarikaturkan..

warh bestnye, nak gk r karikatur muke aku..